• 18452216_l

    Fizjoterapeuta w Wielkiej Brytanii

    Wielu fizjoterapeutów w Polsce zastanawia się nad wyjazdem za granicę w poszukiwaniu możliwości rozwoju kariery i wyższych zarobków. Jak zrealizować taki wyjazd? Z jakimi kosztami należy się liczyć? Jak w praktyce wygląda życie na Wyspach? Dlaczego fizjoterapeuci szukają pracy poza granicami kraju? Powodów jest wiele. Po pierwsze uczelni nadających tytuł fizjoterapeuty w Polsce jest dużo. [...]

    Read more...
  • 1a

    Sztuka inwestycji

    Dorota i Tomasz Tworkowie ponad 20 lat temu założyli firmę budowlaną Dorbud. Przez lata rozwijali przedsiębiorstwo, a jednocześnie angażowali się w życie artystyczne Kielc. Z ich inicjatywy powstała Fundacja „Nowa Przestrzeń Sztuki”, która zajmuje się organizacją wydarzeń prezentujących sztukę w przestrzeni publicznej oraz wspiera artystów. Fascynację sztuką widać również w zupełnie nowej gałęzi biznesu, którą [...]

    Read more...
  • kientspuzniony

    Czas to pieniądz…

    Chyba każdy przedsiębiorca działający w sektorze usług, miał do czynienia z odwoływaniem spotkań, wizyt lub też spóźnialstwem klientów. Dobrze, jeśli taki maruder poinformuje o tym odpowiednio wcześniej, zdarza się jednak, że zostajemy postawieni przed faktem dokonanym – mija godzina wizyty, a nikt się nie zjawia. Jak takim sytuacjom, które nieodłącznie wiążą się ze stratami finansowymi [...]

    Read more...
  • 7965030_xlf

    Nie tylko premia

    Motywowanie to kluczowe narzędzie zarządzania pracownikami. Nie musi, a nawet nie powinno się ono ograniczać jedynie do premii pieniężnych Co wpływa na Pana/Pani motywację? - takie pytanie zadaliśmy 30 pracownikom różnych salonów beauty i spa w Polsce. Najwięcej osób wskazało na wynagrodzenia i premie, ale wbrew pozorom nie tylko pieniądze sprawiają, że ludzie pracują bardziej [...]

    Read more...
  • Smiling woman among nature and greenery

    Top 10, czyli trendy w spa 2015 r.

    Po raz 12. SpaFinder opublikował coroczny raport przedstawiający 10 trendów, które ukierunkują rynek spa i wellness w 2015 r. Oto one: Trend 1: Leśne kąpiele Wbrew pozorom nie mają nic wspólnego z wodą. Idea leśnych kąpieli przywędrowała z Japonii, gdzie stworzono prostą koncepcję praktykowania cichych spacerów po lesie, otwarcia się na każdy dźwięk, zapach, kolor. [...]

    Read more...
  • Ślub w hotelu lub spa. Nowe przepisy

    Od 1 stycznia 2015 r. w Polsce zaczną obowiązywać przepisy, które umożliwią zawieranie ślubów także w hotelach i obiektach spa. To ogromna szansa dla branży na stworzenie oferty, która na świecie generuje ogromne zyski. Od wielu już lat hotele na całym świecie są ważnym graczem na rynku usług ślubnych. Zakres oferowanych usług jest ogromny: noclegi, [...]

    Read more...
  • 11021933_xxl

    Kasy fiskalne – obowiązkowe dla gabinetów

    Od 1 stycznia 2015 r. wszystkie gabinety kosmetyczne i fryzjerskie będą miały obowiązek posiadania kasy fiskalnej. Dotychczas obowiązek ten dotyczył usługodawców, których obroty w ciągu roku przekraczały 20 tys. zł Minister finansów podpisał rozporządzenie, które przewiduje, że od 1 stycznia 2015 r. obowiązkowi ewidencji obrotu za pomocą kas fiskalnych, bez względu na wysokość osiąganych obrotów, […]

    Read more...
  • 11830662_xxl

    Zarabiaj dzięki spa!

    Otworzenie spa w hotelu może przełożyć się na konkretne zyski. Szersza oferta to większa liczba klientów, a specjalne pakiety mogą sprawić, że nierentowne dotychczas miesiące zaczną generować przychody. Jednak aby spa okazało się inwestycją opłacalną, należy wykorzystać maksymalnie jego potencjał. Podpowiadamy, jak to zrobić.

    Read more...
  • Jak sprawić by klient wybrał droższy zabieg?

    Polacy są bardzo wyczuleni na każde wahanie ceny. W jaki sposób wykorzystać tę wiedzę, aby skłonić klienta, by zostawił u nas więcej gotówki? Dlaczego warto podnosić ceny? Zanim przejdę do odpowiedzi na to pytanie, wyjaśnię, dlaczego warto rozważyć podniesienie niektórych cen w salonie. Wyobraźmy sobie gabinet, który ma o 20% niższą cenę zabiegów od cen [...]

    Read more...
  • Polskie kosmetyki podbijają świat!

    Polski rynek kosmetyczny ma wiele atutów ułatwiających ekspansję na rynki zagraniczne. Sprzyja mu położenie w Europie Środkowej, przynależność do Unii Europejskiej oraz wypracowane latami know-how. Jednak obecna pozycja polskich kosmetyków na światowych rynkach na pewno nie jest wypadkową jedynie dobrych uwarunkowań. Stoją za nią przede wszystkim długofalowe działania producentów, którzy zdecydowali się zaryzykować wejście na […]

    Read more...